Termeni și condiții
TERMENI SI CONDITII
- DETALII GENERALE. OBIECTIV
Site-ul www.gloriaeducationfound.ro este administrat de catre Asociatia Gloria Education Found. Asociatia Gloria Education Found a fost infiintata in anul 2018 si este o organizatie neguvenamentala romaneasca, cu statut caritabil, o asociatie constituita si functionand conform legislatiei din Romania avand sediul social in …str Nicolae Balcescu nr 32, Bl B, ap 47………. identificata prin CUI adresa de email …This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.………………………… inregistrata in Registrul asociatiilor si fundatiilor sub nr. …………….. (denumita in continuare “Asociatie”).
Asociatia a fost nascuta din bucuria de a raspunde nevoilor oamenilor din intreaga tara, oameni aflati in momente critice ale vietii, copii diagnosticați cu boli grave, persoane neputincioase, defavorizate fizic, social sau economic, tineri talentați. Asociatia da curs solicitărilor umanitare provocate de dezastre sau calamități naturale precum si situațiilor sociale dificile care apar în interiorul comunității. De asemenea Asociatia a finantat programe derulate de ONG –uri din intreaga tara in domeniul sanatatii, educatiei si serviciilor sociale.
Site-ul www.gloriaeducationfound.ro reprezinta o platforma de donatii, utilizata de catre asociatia umanitara Gloria Education Found prin care deruleaza campanii de strangere de fonduri din donatii cu ajutorul carora sunt ajutate cazuri sociale si umanitare.
Prezentul acord stabileste termenii legali si conditiile de utilizare a site-ului www.gloriaeducationfound.ro denumiti in continuare si “Acordul” sau “Termeni si conditii de Utilizare”. Inainte de a utiliza sau a beneficia de serviciile oferite de Asociatie in vederea plasarii unei donatii si a colaborarii dintre asociatiei si beneficiar va rugam sa cititi cu atentie cele prezentate.
- ACCEPTAREA TERMENILOR
Va aducem la cunostinta ca “Termenii şi Conditiile de Utilizare”, stabilesc termenii legali si conditiile de utilizare a site-ului www.gloriaeducationfound.ro, a plasarii unei donatii si a coloborarii dintre Asociatie si beneficiari.
Orice accesare si utilizare a site-ului presupune implicit ca ati citit, inteles si acceptat integral termenii si conditiile de utilizare a site-ului, cu toate consecintele care decurg din acceptarea acestora.
Asociatia Gloria Education Found nu poate fi considerată vinovată pentru nicio urmare negativă ce ar putea rezulta din uz.
Asociatia isi rezervă dreptul, la propria discretie, sa modifice sau sa inlocuiasca acesti “Termeni si Conditii” prin postarea termenilor actualizati pe site. Este responsabilitatea dumneavoastra sa verificati periodic Termenii si Conditiile de Utilizare pentru eventualele modificari, iar utilizarea in continuare reprezintă acceptarea acestor modificari.
Asociatia isi rezerva dreptul unilateral si discretionar de a modifica, suspenda sau intrerupe Serviciul in orice moment.
- INTELESUL TERMENILOR. DEFINITII
www.gloriaeducationfound.ro inseamna platforma de donatii
Site inseamna portalul care aparține și este administrat de Asociatia Gloria Education Found, care se află la adresa www.gloriaeducationfound.ro
Beneficiar inseamna orice persoana care primeste ajutor din partea Asociatiei;
Parinte/Parinti inseamna reprezentantul legal al beneficiarului, daca acesta este minor;
Caz social/umanitar inseamna orice persoana care are nevoie de ajutor;
Asociatia Gloria Education Found reprezinta denumirea oficiala si/sau generica a Asociatiei noastre care desfasoara actiuni cu caracter social, educativ si de sanatate, proprietara acestei platforme de strangere de fonduri si campanii sociale;
Donator inseamna orice persoana care a facut o donatie pe aceasta platforma de donatii si strangere de fonduri.
Conținutul site-ului inseamna orice material și informație publicate pe site sub orice formă (text, fotografii, grafică, audio, video);
Utilizator inseamna persoană care accesează site-ul și care a acceptat termenii şi conditiile de utilizare ale prezentului site;
Utilizare abuzivă inseamna utilizarea site-ului fără respectarea reglementărilor şi legislației în vigoare sau în orice alt mod care poate aduce prejudicii Asociatiei.
Activitate caritabila/actiune sociala inseamna o activitate menita sa ajute sau sa raspunda unor nevoi a unui grup de beneficiari, cu nevoi cu caracter social, personal sau economic;
Sponsor inseamna orice firmă care susține una din campaniile lansate sau in curs de lansare ale Asociatiei.
Sumele stranse peste suma stabilita inseamna sumele stranse peste suma stabilita conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre beneficiar si/sau reprezentantii legali ai acestuia si asociatie si sumele stabilite pentru plata campaniilor de promovare pe site-uri social media conform cu contractul de sponsorizare si ramase necheltuite.
Donatie generala inseamna o donatie careia donatorul nu i-a dat nici o destinatie catre un caz, proiect, actiune, etc, de pe site-ul www.gloriaeducationfound.ro
- PROCEDURA SELECTARII, INCEPERII SI INCHEIERII CAMPANIEI STRANGERII DE FONDURI PENTRU UN CAZ UMANITAR/SOCIAL
Selectarea unui caz in vederea ajutorarii si/sau a inceperii unei campanii de strangere de fonduri se face de catre conducerea Asociatiei pe baza criteriilor interne de selectie ce corespund ideologiei Asociatiei.
Donatorii, beneficiarii si cazurile sociale/umanitare care trimit cereri de ajutor, au luat la cunostinta si sunt de acord ca Asociatia se implica in actiuni de ajutor umanitar, social, educativ si de sanatate, pentru categorii de persoane vulnerabile cum ar fi copii si adulti bolnavi de cancer, leucemie sau alte boli grave; persoane cu dizabilitati; copii si batranii strazii; familii sarace cu nevoi speciale de ajutor.
Analiza cazurilor sociale/umanitare si selectarea potentialilor beneficiari care vor primi donatii din partea Asociatiei se efectueaza prin ancheta sociala simpla cu verificarea informatiilor primite de la potentialul beneficiar sau cu implicarea autoritatilor statului, dupa caz.
In cazul persoanelor bolnave de cancer, leucemie sau alte boli grave care deja se afla internati in spitale din strainatate unde un reprezentant al asociatiei nu poate ajunge, atunci asociatia: va lua legatura telefonic/video chat, va cere documente medicale justificative recente, care sa ateste boala si sa justifice suma ceruta pentru ajutor umanitar. La fel se va proceda si cu cazurile care sunt internate in spitale din Romania unde din motive de distanta sau alte motive justificate reprezentantii Asociatiei nu pot ajunge.
Durata campaniei de strangere de fonduri se poate prelungi in functie de fiecare caz in parte, primand interesul de a ajuta posibilul beneficiar aflat in nevoi.
Beneficiarul si/sau reprezentatii legali ai acestuia sunt de acord cu toti ,,Termeni si Conditii” ale acestui site, cat si ca imaginea lor, numele lor, problema lor, etc, sa fie mediatizata pe toate canalele media pe care Asociatia le acceseaza.
Strangerea de fonduri se face pe prezenta platforma de donatii/platforma de campanii umanitare si de strangere de fonduri www.gloriaeducationfound.ro, pe orice alt site care apartine asociatiei sau partenerilor contractuali.
Intreaga activitate de strangere de fonduri este transparenta si la vedere. Asociatia nu strange fonduri pe strada. Pentru orice ajutor partile vor incheia, dupa caz, un contract de sponsorizare donatie sau mecenat.
Beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia, este de acord ca, costul operatiilor, tratamentelor, medicamentelor, etc, sa se plateasca direct de catre Asociatie in contul spitalelor, farmaciilor, dovada si transparenta fiind data de facturile fiscale emise. De asemenea daca este cazul, orice aparat medical necesar sa fie cumparat direct de catre Asociatie pe baza unei facturi fiscale, si donat Beneficiarului printr-un contract de donatie si proces verbal de predare primire.
In cazul in care se primesc din partea donatorilor direct bunuri prin Asociatie, oferirea acestora catre beneficiari se va face pe baza unui proces verbal de predare primire.
Donatorii, Beneficiarii sau reprezentanti legali ai acestora, sunt de acord ca orice suma in plus fata de nevoile Beneficiarului, stransa in urma campaniei de strangere de fonduri organizate pentru Beneficiar, sa fie redirectionata catre alti Beneficiari, fondul de rulment, proiecte sau activitati de orice natura in care asociatia este implicata, campanii de mediatizare sau dezvoltarea prezentei platforme de donatii la hotararea Asociatiei.
Donatorul, Beneficiarul sau reprezentantul legal al acestuia, este de acord ca, Beneficiarul nu poate pretinde sumele care sunt stranse in plus fata de nevoile sale stabilite initial conform cu contractul de sponsorizare incheiat intre Asociatia si Beneficiar sau reprezentantul legal al acestuia.
Beneficiarul este de acord sa prezinte catre Asociatie modul de cheltuire a donatiei in urma unei campanii de strangere de fonduri si sa poata justifica modul in care aceste fonduri sunt cheltuite in interesul si scopul pentru care acestea s-au strans cu ajutorul Asociatiei si are obligatia sa trateze cu seriozitate responsabilitatea folosirii donatiei in scopul stabilit;
In cazul in care beneficiarul decedeaza in timpul campaniei de strangere de fonduri sau dupa incheierea campaniei in perioada in care sponsorul/asociatia inca are de oferit fonduri beneficiarului, Donatorul, beneficiarul sau reprezentantii acestuia acceptand ,,Termeni si Conditii” sunt de acord cu urmatoarele:
- Daca pana la momentul decesului, beneficiarul a beneficiat de tratament, interventii chirurgicale, medicamente, etc, pe care asociatia urma sa le plateasca pe baza de factura, acestea vor fi platite de catre Asociatie;
- Sumele donate in contul Asociatiei dupa decesul beneficiarului, vor fi redirectionate catre alte cazuri umanitare, proiecte sau orice fel de activitati in care este implicata Asociatia;
- Nu pot avea pretentii asupra donatiilor stranse in timpul campaniei de strangere de fonduri pana la decesul beneficiarului parintii, copii, rudele apropiate, etc. Sponsorul / asociatia, poate hotara in functie de specificul fiecarui caz sa ofere suport financiar si dupa decesul beneficiarului, dar numai pentru cheltuielile si datoriile ramase neachitate pentru beneficiar si numai justificate pe baza de facture. Asociatia nu va acoperi din donatii costurile de inmormantare, nici de repatriere in tara daca este cazul, sau alte cheltuieli/costuri care nu sunt justificate pe baza de factura.
- Donatiile ramase nefolosite vor fi redirectionate catre alte cazuri umanitare, proiecte si activitati caritabile, sau de orice natura ar fi ele, in care este implicata asociatia.
Asociatia nu isi asuma niciun risc in urmatoarele cazuri:
- In cazul in care beneficiarii primesc direct de la donatori bunuri, nu este obligata si nu va face un proces verbal de predare primire;
- In cazul in care un donator ofera bani direct unui beneficiar, Asociatia nu poate emite chitanta de donatie pentru suma oferita, nu este raspunzatoare de folosirea banilor de catre beneficiar si nu ofera un raport donatorului, raport personal sau public pe site-ul asociatiei. In acest caz, toata raspunderea privind modul de folosire a banilor donati ii revine direct donatorului si beneficiarului;
La finalul fiecarei actiuni umanitare caritabile, Asociatia va evalua modul in care ajutorul oferit prin intremediul sau a adus schimbari in viata beneficiarului, va face un raport scris si va realiza materiale video, foto, interviuri cu beneficiarul, care in final vor fi postate pe site-ul asociatiei ca dovada a activitatii si a faptului ca acel caz social/beneficiar a fost ajutat. Asociatia va instinta beneficiarul despre incheierea campaniei de strangere de fonduri.
Beneficiarul va primi toata suma stransa pe site, dupa ce asociatia a retinut: costul comisioanelor bancare, a procesatorilor de plati online, de administrare si cheltuielile pentru retelele social media implicate. Donatiile stranse ramase dupa plata sumelor necesare companiilor lansate, mentionate mai sus, vor fi redirectionate catre alti Beneficiari aflati in atentia asociatiei noastre, proiecte, sau orice fel de activitati in care este implicata Asociatia.
Pentru orice chestiuni legate de transparenta donatiilor sau alte chestiuni tehnice in legatura cu modalitatile de donatie, nedumeriri, intrebari, dubii, nemultumiri, etc, va rugam sa ne contactati la email: …This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.… sau telefonic si veti primi raspuns in cel mai scurt timp.
- Drepturile de autor
Dreptul de autor pentru toate informatiile existente pe acest Site este detinut de Asociatia Gloria Education Found. Nici un material de pe acest site nu poate fi reprodus partial, integral sau modificat fara acordul expres exprimat a Asociatia Gloria Education Found, acestea sunt proprietate intelectuală și sunt protejate prin Legea 8/1996 privind dreptul de autor și drepturile conexe.
- Prelucrarea datelor cu caracter personal
Prin date cu caracter personal înțelegem orice informații privitoare la o persoana fizica, care conduc sau pot conduce la identificare acesteia.
Asociatia Gloria Education Found este înregistrată la ANSPDCP ca operator de date cu caracter personal cererea nr. ………/………………, având calitatea de a prelucra datele cu caracter personal (date de identitate, date de stare civilă, adresă, telefon, profesie, loc de muncă, situație familială, situație economică și financiară, date privind starea de sănătate și alte asemenea date) ale beneficiarilor si ale membrilor familiilor acestora, în sensul stocării acestor date și al transmiterii lor către autorități ale statului sau private care au competență în soluționarea problemelor beneficiarilor, în scopuri de acordare de protecție și asistență socială, în conformitate cu prevederile Legii 677/2001 pentru protecția persoanelor, cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date.
Conform legii, beneficiarii, parintii acestora si utilizatorii platformei www.gloriaeducationfound.ro au urmatoarele drepturi:
dreptul de acces – puteti obtine confirmarea ca datele dvs personale sunt prelucrate de către Asociație și detaliile relevante ale acestor prelucrări;
dreptul de rectificare a datelor – permisiunea de a va rectifica datele dvs.personale, dacă sunt incorecte tinand seama de scopul pentru care au fost prelucrate datele, aveți dreptul de a obține completarea datelor;
dreptul la ștergerea datelor - permisiunea de a obtine ștergerea datelor dvs. personale în anumite situații; dreptul la restricții - permitandu-va sa obtineti restricția de prelucrarea a datelor dvs. personale in anumite cazuri;
dreptul de a formula obiecții va permite sa va opuneti prelucrării în continuare a datelor dvs.personale;
dreptul la portabilitatea datelor - aveți dreptul de a primi, datele dvs. cu caracter personal pe care le-ați furnizat către Asociație;
dreptul de retragere a consimtamantului, - va permite sa va retrageti consimțământul în orice moment – retragerea consimtamantului nu afecteaza legalitatea prelucrarii datelor pe baza consimțământului, înainte de retragerea acestuia.
Aceste date vor fi solicitate și utilizate, în mod diferențiat de către Asociație, fie că sunteți donator, beneficiar, partener, colaborator, voluntar, furnizor de servicii sau simplu vizitator al site-ului. Cele mai multe astfel de date vor fi solicitate beneficiarilor campaniilor.
Scopurile prelucrării datelor cu caracter personal - Asociația prelucrează date in vederea desfășurarii obiectului de activitate al Asociației, participarea la diverse proiecte, strict în legătură cu obiectul de activitate al Asociației, gestionarea relațiilor cu furnizorii, partenerii, precum și a contractelor indeplinirea obligatiilor contractuale si angajamentelor iar modalitățile de colectare, baza legală de prelucrare, utilizarea și timpul de păstrare pot fi diferite, în funcție de fiecare tip de date și scop.
Perioada de păstrare a datelor. Datele dumneavostra vor fi pastrate atata timp cat este necesar pentru a atinge scopul preconizat al colectării acestora, conform legii sau reglementărilor legale aplicabile, cum ar fi: pe durata derulării contractului/raportului juridic; pe durata prevăzută de lege, în cazul în care exista acte normative aplicabile(ex:registre de contabilitate obligatorii și a documentelor justificative); în cazul în care Asociația ar avea un interes legitim în a păstra anumite date în legătură cu un potențial litigiu între părți,pana la expirarea termenului de prescriptive; pana la retragerea consimtamantului, în cazul prelucrării datelor personale întemeiată exclusiv pe consimțământ.
- POLITICA DE CONFIDENTIALITATE
Politica de confidențialitate stabilește modul în care Asociatia strange și folosește informațiile personale privind donatorii.
Intimitatea dumneavoastră este una din obligațiile fundamentale ale Asociatiei. Ca urmare, suntem deosebit de atenți în procesarea datelor dumneavoastră personale în conformitate cu principiile prevăzute de legislația privind protecția datelor aplicabilă în România, inclusiv Regulamentul 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește procesarea datelor personale și circulația liberă a acestora, care abrogă Directiva 95/46/EC ("GDPR"). Datele personale reprezintă orice informație privind o persoană fizică identificată sau identificabilă; o persoană identificabilă este acea persoană ce poate fi identificată direct sau indirect, în special prin referirea la un număr de identificare sau unul ori mai mulți factori specifici identității sale fizice, psihologice, mentale, economice, culturale sau sociale.
Politica de confidențialitate privește datele personale ale utilizatorilor noștri, ale partenerilor de afaceri, ale altor persoane ce contactează sau vizitează www.gloriaeducationfound.ro, ale potențialilor angajați, interni sau asociați și se aplică datelor colectate prin intermediul site-ului www.gloriaeducationfound.ro, precum și tuturor celorlalte date personale pe care Asociatia le colectează prin intermediul e-mailului sau al altor contacte offline.
Asociatia utilizează datele dumneavoastră personale relevante pentru a oferi informații privind calitatea de donator, proiectele în care vor fi investiți banii dumneavoastră și stadiul acestor proiecte. Folosim datele personale pe care le preluăm de la dumneavoastră când vizitați site-urile noastre pentru a monitoriza traficul, a îmbunătăți conținutul site-ului și a vă informa despre stadiul proiectelor noastre. Dorim sa asiguram funcționarea adecvată a site-ului, îmbunătățirea lui, precum și o bună informare a dumneavoastră cu privire la stadiul proiectelor în care ați ales să vă implicați.
Asociatia va putea de asemenea folosi datele dumneavoastră de contact pentru a vă furniza informări în format electronic referitoare la activitatea organizației, stadiul proiectelor, comunicate de presă ale Asociatiei, documente de poziție, evenimente, invitații și orice alte informații relevante pentru activitatea întreprinsă de ONG, însă doar dacă v-ați înscris sau dacă v-ați dat consimțământul în mod expres pentru acest tip de procesare. Vă puteți retrage consimțământul oricând, exprimându-vă opțiunea de a nu mai primi informări pe viitor printr-un e-mail la adresa de e-mailul Asociatiei.
Folosim datele dumneavoastră personale relevante pentru a ne menține relația contractuală. Ne bazăm în acest caz pe interesul legitim, asigurând gestionarea adecvată a relației contractuale.
Asociatia folosește datele dumneavoastră de contact pentru comunicarea cu dumneavoastră privitor la orice aspecte relevante conexe contractului. Organizația se sprijină în acest caz pe punerea în aplicare a acordului ca bază a procesării datelor.
Folosim datele personale pe care le preluăm de la dumneavoastră când vizitați site-urile noastre pentru a monitoriza traficul, a îmbunătăți conținutul site-ului și a vă informa despre stadiul proiectelor noastre precum si obligațiile legale, cand Asociatia este obligată legal să dezvăluie anumite date personale autorităților publice.
Intenționăm să păstrăm datele dumneavoastră în conformitate cu politicile noastre interne și cu obligațiile legale ce ne revin. În caz că datele nu sunt colectate în contextul calității de donator/voluntar ori al unui acord de asistență, astfel de date vor fi păstrate atât timp cât este necesar pentru atingerea scopului în care au fost colectate.
Toate campaniile inițiate pe www.gloriaeducationfound.ro vor trece printr-un proces de validare. Acestea trebuie să respecte legislația în vigoare și principiile menționate in prezenta sectiune Termeni si Conditii.
- MODALITATI DE DONATIE SI DE SPONSORIZARE
Persoanele fizice vor putea dona:
- online prin procesatorul de plați, in mod securizat ………………., prin …………….. sau orice altă metodă de plată implementată de către gloriaeducationfound.ro
Pentru folosirea acestei metode, donatorul are posibilitatea să selecteze suma pe care dorește să o doneze și care se va retrage de pe cardul bancar indicat de donator. În urma donației, donatorul va fi informat periodic despre proiectele derulate și stadiul acestora.
- cu ordin de plată/transfer bancar, în contul pus la dispoziție de către gloriaeducationfound.ro (contul Asociației), anume:
pentru donatii in lei ……vezi site……………..…..
pentru donatii in valuta ……vezi site…………….
Dacă se dorește susținerea unei anumite campanii este obligatoriu ca pe ordinul de plată să fie menționat numele campaniei. În caz contrar vom lua legătura cu donatorul (via email) pentru a preciza campania pentru care donează. În situația în care acest lucru nu este posibil vom considera ca donația este pentru susținerea platformei.
În utilizarea donației prin card, donatorul se angajează că va furniza informatii reale, corecte, actuale și complete. În situația în care considerăm că această obligație a fost încălcată, ne rezervăm dreptul de a-i bloca accesul, pe perioadă determinată sau nedeterminată, fără nicio notificare prealabilă.
- În cazuri excepționale, se va putea dona și în numerar, strict la sediul Asociației, eliberându-se chitanță pentru donația în cauză.
În cazul în care donatorul ne va comunica în scris, pe adresa de e-mail efectuarea donației prin transfer bancar, precum și datele sale de contact, numărul de telefon și adresa de e-mail, acestea vor fi introduse în baza de date a Asociatiei și va fi informat periodic despre proiectele derulate de noi și stadiul acestora.
IX. Diverse
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi găsită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, aceasta nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu lansarea donației, utilizatorul va accepta fără obiecțiuni Condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceeași cu un contract valabil încheiat.
În cazul unor eventuale conflicte între Asociatia Gloria Education Found și donatorii săi, se va încerca mai întâi rezolvarea acestora pe cale amiabilă, în minim 30 de zile lucrătoare. Dacă rezolvarea pe cale amiabilă nu va fi posibilă, conflictul va fi soluționat de instanța competentă în conformitate cu legile române în vigoare din Galati.
Prin acordul său pentru Termenii și condițiile de mai sus, donatorul își asumă în totalitate drepturile și obligațiile ce decurg din accesarea platformei www.gloriaeducationfound.ro.
Pentru orice detalii sau neclarități, vă rugăm să ne contactați pe e-mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.